Връщане и замяна


 ОТКАЗ/ ВРЪЩАНЕ

  1. Всеки потребител има правото да върне своята поръчка или част от нея в срок от 14 (четиринадесет) календарни дни, считано от датата на получаване на поръчката.

     

  2. В случай на отказ/връщане на поръчка, потребителя следва да заплати само разходите за доставка и връщане на пратката. В случай, че причината за връщането на пратката е свързана с грешка от страна на www.intersport.bg , разходите за връщане ще бъдат за сметка на www.intersport.bg при условие, че връщането се осъществява с куриерска фирма Speedy (СПИДИ).

     

  3. За да се упражни правото на отказ/връщане на поръчка, ПОТРЕБИТЕЛЯТ има задължението да попълни специалния формуляр за връщане, който е на разположение в уебсайта www.intersport.bg и го изпрати на e-mail адрес: eshop@intersport.bg

     

  4. ПОТРЕБИТЕЛЯТ е задължен да изпрати продукта/продуктите в изряден търговски вид, без да има забележки по продукта и/или опаковката му и без да са отстранени специалните маркировки от производителя. Към пратката трябва да бъде приложен и документа, удостоверяващ покупката на стоката (фискален бон, фактура). Връщането на заплатената сума става само след получаването на връщаната стока и потвърждение от страна на www.intersport.bg , че по-горе описаните изисквания са спазени от страна на ПОТРЕБИТЕЛЯ. С връщането на поръчката си, ПОТРЕБИТЕЛЯТ декларира следното:

     

    1. Продуктът е в оригиналната си опаковка и включващ специфичните знаци на производителя, и в същото отлично състояние, както е получен, заедно с документа, удостоверяващ покупката.
    2. Продуктът е придружен от попълнения “Формуляр за връщане”, който може да бъде изтеглен от тук.
    3. Връщането на продукта се извършва в рамките на 14 календарни дни от датата на получаване.

       

  5. Връщането на стоката става, като пратката се адресира до магазин:

     

    INTERSPORT SERDICA

    Бул.Ситняково 48 ет.-1

    1505 гр. София, Софийска област

    02 / 416 87 24

     

  6. В случай, че описаните в т. 1, т. 2, т. 3, т. 4 и т. 5 условия са спазени, www.intersport.bg ще възстанови заплатената от ПОТРЕБИТЕЛЯ сума за върнатите продукти в рамките на 14 дневен срок, в съответствие с чл. 54, ал. 2 от ЗЗП считано от датата на получаване на продуктите. Ако причината за връщането е свързана с фирмена грешка ИНТЕРСПОРТ се ангажира да изпрати куриер за своя сметка на адреса, до който е била доставена пратката

 

ЗАМЯНА

  1. Всеки потребител има правото да замени продукт/и от своята поръчка в срок от 14 (четиринадесет) календарни дни, считано от датата на получаване на поръчката.

     

  2. При желание за замяна, потребителя следва да заплати само разходите за връщане на пратката, както и да заплати разходите за доставка на втората пратка. В случай, че причината за връщането на пратката е свързана с грешка от страна на www.intersport.bg , разходите за връщане ще бъдат за сметка на www.intersport.bg при условие, че връщането се осъществява с куриерска фирма Speedy (СПИДИ).

     

  3. За да се упражни правото на отказ/връщане на поръчка, ПОТРЕБИТЕЛЯТ има задължението да попълни специалния формуляр за връщане, който е на разположение в уебсайта www.intersport.bg и го изпрати на e-mail адрес: eshop@intersport.bg

     

  4. ПОТРЕБИТЕЛЯТ е задължен да изпрати продукта/продуктите в изряден търговски вид, без да има забележки по продукта и/или опаковката му и без да са отстранени специалните маркировки от производителя. Към пратката трябва да бъде приложен и документа, удостоверяващ покупката на стоката (фискален бон, фактура). Връщането на заплатената сума става само след получаването на връщаната стока и потвърждение от страна на www.intersport.bg , че по-горе описаните изисквания са спазени от страна на ПОТРЕБИТЕЛЯ. С връщането на поръчката си, ПОТРЕБИТЕЛЯТ декларира следното:

     

    1. Продуктът е в оригиналната си опаковка и включващ специфичните знаци на производителя, и в същото отлично състояние, както е получен, заедно с документа, удостоверяващ покупката.
    2. Продуктът е придружен от попълнения “Формуляр за връщане”, който може да бъде изтеглен от тук.
    3. Връщането на продукта се извършва в рамките на 14 календарни дни от датата на получаване.

       

  5. Връщането на стоката става, като пратката се адресира до магазин:

 

INTERSPORT SERDICA

Бул.Ситняково 48 ет.-1

1505 гр. София, Софийска област

02 / 416 87 24

Компанията е длъжна да осигури подмяна, ако продуктът се счита за дефектен. Ако потребителят желае да смени продукта/ите си, той трябва да следва един следните начини:

- Да го върнете в компанията с транспортна фирма(куриер) и да направите нова поръчка. В този случай разходите за възстановяване се поемат от потребителя.

- Имате право да извършите замяна в един от магазините на INTERSPORT в България.

АНАЛИТИЧНО РЪКОВОДСТВО ЗА ВРЪЩАНЕ НА ПО-ГОРНИТЕ (1) И (2) СЛУЧАИ

За да върне закупения (ите) продукт (и), клиентът трябва да гарантира, че:

  1. Продуктът е в оригиналната опаковка и в същото отлично състояние, както е получено, заедно с разписката за продажби на дребно и включващи специфичните знаци на продукта.
  2. Продуктът е придружен от попълнения Формуляр за връщане, който може да бъде изтеглен тук.
  3. Връщането на продукта се извършва в рамките на 15 календарни дни от датата на получаване.

ПРАВО ЗА АНУЛИРАНЕ НА ПОРЪЧКА

Нашите клиенти имат право да анулират поръчка при специфичните условия по-долу:

  1. Ако поръчката не е завършена, можете да я анулирате, като натиснете бутона back за връщане в браузъра си.
  2. Ако плащането е приключило, моля, свържете се с представител на нашата компания, за да Ви информираме за процедурата, която трябва да бъде следвана. Поръчката Ви може да бъде анулирана, ако тя не е била вече обработена от компанията.

Правото да анулирате поръчката не съществува извън посочените по-горе случаи.

Забележка:

По хигиенични причини нашата компания няма да приеме връщането на бельо, бански костюми и по принцип продукти, които могат да повлияят на личната хигиена.

Всички продукти, върнати в магазините и складовете на INTERSPORT, се подлагат на качествен контрол.

За вашето улеснение, препоръчваме внимателно да проверите поръчката си в момента на доставката и състоянието на продуктите и непокътнатата опаковка, за да установите евентуални явни дефекти. В случай, че се установи дефект на върнатия продукт, компанията трябва да се свърже с потребителя, за да разреши проблема, и си запазва правото да не приеме замяната или връщането на въпросния продукт.

В случай, че желаете да върнете закупените продукти, трябва да се свържете с представител на електронния магазин, да ви информираме за магазина, където ще се осъществи връщането.

ДЕФЕКТНИ ПРОДУКТИ

В допълнение към горните права купувачът, в случай на продукт, който има дефект или липса на съгласуваните свойства , има също всички права съгласно съществуващите разпоредби и закони на договора за продажба и защита на потребителите.

 

При спазването на по-горе описаните условия и след одобрение на връщането от страна на www.intersport.bg, сумата за върнатите продукти ще бъде възстановена по посочената в съотвения формуляр за връщане банкова сметка. Ако потребителят връща поръчката си, без да има вина компанията, транспортните разходи за доставка в двете посоки се поемат от ПОТРЕБИТЕЛЯ.

 

 

Уточнение: Връщането на пари по упражнено право от страна на ПОТРЕБИТЕЛЯ отказ/връщане на поръчка се извършва само и единствено по банков път, в посочена от ПОТРЕБИТЕЛЯ банкова сметка!

 

INTERSPORT, които искат да ви предложат възможно най-доброто обслужване, ви дава правото да изпращате жалби по електронен път на eshop@intersport.bg.