Тази страница се отнася до управлението на вашата поръчка, която сте извършили в нашия онлайн магазин.
Докато статусът на вашата поръчка все още е „В изчакване“ (не е обработена), вие ще можете да продължите с нейното пълно анулиране.
Въпреки това, ако поръчката вече е обработена или изпратена, тогава можете да продължите с частично или пълно връщане на продуктите. В този случай, веднага щом получим формуляра за отказ, ще се свържем с вас в рамките на 2 работни дни, за да ви информираме за процеса на връщане.
Докато статусът на вашата поръчка все още е „В изчакване“ (не е обработена), вие ще можете да продължите с нейното пълно анулиране.
Въпреки това, ако поръчката вече е обработена или изпратена, тогава можете да продължите с частично или пълно връщане на продуктите. В този случай, веднага щом получим формуляра за отказ, ще се свържем с вас в рамките на 2 работни дни, за да ви информираме за процеса на връщане.
Моля, въведете кода на поръчката (напр. A00000494809), както е показано в имейла за потвърждение на поръчката или в историята на поръчките във вашия акаунт. Въведете също всеки телефонен номер, който сте въвели в поръчката, независимо дали е мобилен или стационарен.