logo

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Тази страница се отнася до управлението на вашата поръчка, която сте извършили в нашия онлайн магазин.

Докато статусът на вашата поръчка все още е „В изчакване“ (не е обработена), вие ще можете да продължите с нейното пълно анулиране.

Въпреки това, ако поръчката вече е обработена или изпратена, тогава можете да продължите с частично или пълно връщане на продуктите. В този случай, веднага щом получим формуляра за отказ, ще се свържем с вас в рамките на 2 работни дни, за да ви информираме за процеса на връщане.
Моля, въведете кода на поръчката (напр. A00000494809), както е показано в имейла за потвърждение на поръчката или в историята на поръчките във вашия акаунт. Въведете също всеки телефонен номер, който сте въвели в поръчката, независимо дали е мобилен или стационарен.
Направено е грешно въвеждане в кода на поръчката или телефонния номер. Моля, опитайте отново.
i
i
Не сте поставили отметка в reCAPTCHA полето!