• БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА В МАГАЗИНИТЕ
  • БЕЗПЛАТНА СМЯНА В МАГАЗИНИТЕ
  • Безплатна доставка за поръчки над 100 лева

ВРЪЩАНЕ / ОТКАЗ / АНУЛИРАНЕ

ОТКАЗ/ ВРЪЩАНЕ

Имате право да върнете цялата поръчка или част от нея, без да сте задължени да ни кажете защо искате да върнете стоките в рамките на 14 календарни дни от датата, на която сте ги получили. В този случай плащате само директните разходи за връщане на продуктите. Ако причината за възстановяването на средствата Ви е свързана с фирмена грешка, ние се задължаваме да поемем разходите за връщане на продукта, при условие че връщането е извършено с оператора Speedy.

За да упражните правото си на оттегляне, имате задължението да попълните и изпратите специалния формуляр за връщане, който е на разположение на уеб сайта www.intersport.bg. Вие сте задължени да изпратите продукта в перфектно състояние, в което сте го получили, без опаковката да е развалена и да се потвърди, че специалните маркировки на продукта не са отстранени. Освен това трябва да включите разписката за продажба на дребно едновременно с подаването на декларацията за анулиране, съдържаща се във формуляра за връщане. Доходността ще бъде приета само с доставка с куриер и само след одобрение от компанията.

В случай на връщане на продуктите и в зависимост от начина, по който решите да платите поръчката си и начина, по който ще ви бъде възстановена сумата, възстановяването ще бъде извършено в рамките на 8 работни дни от датата на получаване на продуктите. ко причината за възстановяването е свързана с фирмена грешка, INTERSPORT се ангажира отново да изпрати куриер на адреса, който сте назначили, за да получите поръчката за своя сметка. Ако потребителят желае да върне поръчката си, без да е виновна компанията, разходите за доставка се поемат от самия потребител. След като изпратите продукта, INTERSPORT я получава в рамките на 1-2 работни дни за връщане и чрез Speedy. В случай, че изберете друга транспортни компании, не можем да предоставим никаква гаранция за времето за доставка на продуктите, които връщате. В случай, че изберете да го изпратите по пощата, не можем да го приемем. След като получим продукта, ние ще обработим заявката ви директно и ще Ви информираме по електронна поща за това как ще бъде обработена. При връщане на продукта и след като бъде одобрен от Компанията, клиентът си възстановява изцяло съответния депозит по банковата си сметка, който е попълнил във формуляра за връщане, който задължително придружава връщаната стока,или по друг начин в съответствие с по-горе.

В случай, че желаете да върнете закупените продукти, адресът на който ще бъдат върнати продуктите, е:

Магазин INTERSPORT SERDICA

Бул.Ситняково 48 ет.-1

1505 София Софийска област

359 2 439 31 88

INTERSPORT, които искат да ви предложат възможно най-доброто обслужване, ви дава правото да изпращате жалби по електронен път на eshop@intersport.bg.

ЗАМЯНА / СМЯНА

Компанията е длъжна да осигури подмяна, ако продуктът се счита за дефектен. Ако потребителят желае да промени продукта, той трябва да следва един от начините:

-Да го върнете в компанията с транспортна фирма(куриер) и да направите нова поръчка. В този случай разходите за възстановяване се поемат от потребителя.

-Направете смяна във всеки магазина на фирмата в България без никаква такса.

Ако причината за връщането е свързана с грешка на компанията, разходите за възстановяване се поемат от последната. При връщане на продукта, клиентът си възстановява пълната сума чрез съответния депозит по банковата си сметка, който е попълнил във формуляра за връщане, необходим да придружава върнатите стоки.

АНАЛИТИЧНО РЪКОВОДСТВО ЗА ВРЪЩАНЕ НА ПО-ГОРНИТЕ (1) И (2) СЛУЧАИ

За да върне закупения (ите) продукт (и), клиентът трябва да гарантира, че:

  1. Продуктът е в оригиналната опаковка и в същото отлично състояние, както е получено, заедно с разписката за продажби на дребно и включващи специфичните знаци на продукта.
  2. Продуктът е придружен от попълнения(Формуляр за връщане), който може да бъде изтеглен тук.
  3. Връщането на продукта се извършва в рамките на 14 календарни дни от датата на получаване.

ПРАВО ЗА АНУЛИРАНЕ НА ПОРЪЧКА

Нашите клиенти имат право да анулират поръчка при специфичните условия по-долу:

  1. Ако поръчката не е завършена, можете да я анулирате, като натиснете бутона back за връщане в браузъра си.
  2. Ако плащането е приключило, моля, свържете се с представител на нашата компания, за да Ви информираме за процедурата, която трябва да бъде следвана. Поръчката Ви може да бъде анулирана, ако тя не е била вече обработена от компанията.

Правото да анулирате поръчката не съществува извън посочените по-горе случаи.

Забележка:

По хигиенични причини нашата компания няма да приеме връщането на бельо, бански костюми и по принцип продукти, които могат да повлияят на личната хигиена.

Всички продукти, върнати в магазините и складовете на INTERSPORT, се подлагат на качествен контрол.

За вашето улеснение, препоръчваме внимателно да проверите поръчката си в момента на доставката и състоянието на продуктите и непокътнатата опаковка, за да установите явни дефекти. Ако в случай се установи дефект на върнатия продукт, компанията трябва да се свърже с потребителя, за да разреши проблема, и си запазва правото да не приеме замяната или връщането на въпросния продукт.

В случай, че желаете да върнете закупените продукти, трябва да се свържете с представител на електронния магазин, да ви информираме за магазина, където ще се осъществи връщането.

ДЕФЕКТНИ ПРОДУКТИ

В допълнение към горните права купувачът, в случай на продукт, който има дефект или липса на съгласуваните свойства , има също всички права съгласно съществуващите разпоредби и закони на договора за продажба и защита на потребителите.