• БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА В МАГАЗИНИТЕ
  • БЕЗПЛАТНА СМЯНА В МАГАЗИНИТЕ
  • Безплатна доставка за поръчки над 100 лева

ВРЪЩАНЕ / ОТКАЗ / АНУЛИРАНЕ

ОТКАЗ/ ВРЪЩАНЕ

Имате право да върнете цялата поръчка или част от нея, без да сте задължени да ни кажете защо искате да върнете стоките в рамките на 14 календарни дни от датата, на която сте ги получили. В този случай плащате само директните разходи за връщане на продуктите. Ако причината за възстановяването на средствата Ви е свързана с фирмена грешка, ние се задължаваме да поемем разходите за връщане на продукта, при условие че връщането е извършено с оператора Speedy.

За да упражните правото си на оттегляне, имате задължението да попълните и изпратите специалния формуляр за връщане, който е на разположение на уеб сайта www.intersport.bg. Вие сте задължени да изпратите продукта в перфектно състояние, в което сте го получили, без опаковката да е развалена и да се потвърди, че специалните маркировки на продукта не са отстранени. Освен това трябва да включите разписката за продажба на дребно едновременно с подаването на декларацията за анулиране, съдържаща се във формуляра за връщане. Доходността ще бъде приета само с доставка с куриер и само след одобрение от компанията.

В случай на връщане на продуктите и в зависимост от начина, по който решите да платите поръчката си и начина, по който ще ви бъде възстановена сумата, възстановяването ще бъде извършено в рамките на 14- дневен срок в съответствие с чл.54,ал. 2 от ЗЗП от датата на получаване на продуктите. Ако причината за възстановяването е свързана с фирмена грешка, INTERSPORT се ангажира отново да изпрати куриер на адреса, който сте назначили, за да получите поръчката за своя сметка. Ако потребителят желае да върне поръчката си, без да има вина компанията, разходите за доставка се поемат от самия потребител. След като изпратите продукта, INTERSPORT я получава в рамките на 1-2 работни дни за връщане чрез Speedy. В случай, че изберете друга транспортна компания, не можем да предоставим никаква гаранция за времето за доставка на продуктите, които връщате. В случай, че изберете да го изпратите по пощата, не можем да го приемем. След като получим продукта, ние ще обработим заявката ви директно и ще Ви информираме по електронна поща за това как ще бъде обработена. При връщане на продукта и след като бъде одобрен от Компанията, клиентът си възстановява изцяло съответния депозит по банковата си сметка, който е попълнил във формуляра за връщане, който задължително придружава връщаната стока,или по друг начин в съответствие с по-горе.

В случай, че желаете да върнете закупените продукти, адресът на който ще бъдат върнати продуктите, е:

Магазин INTERSPORT SERDICA

Бул.Ситняково 48 ет.-1

1505 София Софийска област

359 2 439 31 88

INTERSPORT, които искат да ви предложат възможно най-доброто обслужване, ви дава правото да изпращате жалби по електронен път на eshop@intersport.bg.

ЗАМЯНА / СМЯНА

Компанията е длъжна да осигури подмяна, ако продуктът се счита за дефектен. Ако потребителят желае да промени продукта, той трябва да следва един от начините:

-Да го върнете в компанията с транспортна фирма(куриер) и да направите нова поръчка. В този случай разходите за възстановяване се поемат от потребителя.

-Направете смяна във всеки магазина на фирмата в България без никаква такса.

Ако причината за връщането е свързана с грешка на компанията, разходите за възстановяване се поемат от последната. При връщане на продукта, клиентът си възстановява пълната сума чрез съответния депозит по банковата си сметка, който е попълнил във формуляра за връщане, необходим да придружава върнатите стоки.

АНАЛИТИЧНО РЪКОВОДСТВО ЗА ВРЪЩАНЕ НА ПО-ГОРНИТЕ (1) И (2) СЛУЧАИ

За да върне закупения (ите) продукт (и), клиентът трябва да гарантира, че:

  1. Продуктът е в оригиналната опаковка и в същото отлично състояние, както е получено, заедно с разписката за продажби на дребно и включващи специфичните знаци на продукта.
  2. Продуктът е придружен от попълнения(Формуляр за връщане), който може да бъде изтеглен тук.
  3. Връщането на продукта се извършва в рамките на 14 календарни дни от датата на получаване.

ПРАВО ЗА АНУЛИРАНЕ НА ПОРЪЧКА

Нашите клиенти имат право да анулират поръчка при специфичните условия по-долу:

  1. Ако поръчката не е завършена, можете да я анулирате, като натиснете бутона back за връщане в браузъра си.
  2. Ако плащането е приключило, моля, свържете се с представител на нашата компания, за да Ви информираме за процедурата, която трябва да бъде следвана. Поръчката Ви може да бъде анулирана, ако тя не е била вече обработена от компанията.

Правото да анулирате поръчката не съществува извън посочените по-горе случаи.

Забележка:

По хигиенични причини нашата компания няма да приеме връщането на бельо, бански костюми и по принцип продукти, които могат да повлияят на личната хигиена.

Всички продукти, върнати в магазините и складовете на INTERSPORT, се подлагат на качествен контрол.

За вашето улеснение, препоръчваме внимателно да проверите поръчката си в момента на доставката и състоянието на продуктите и непокътнатата опаковка, за да установите явни дефекти. Ако в случай се установи дефект на върнатия продукт, компанията трябва да се свърже с потребителя, за да разреши проблема, и си запазва правото да не приеме замяната или връщането на въпросния продукт.

В случай, че желаете да върнете закупените продукти, трябва да се свържете с представител на електронния магазин, да ви информираме за магазина, където ще се осъществи връщането.

ДЕФЕКТНИ ПРОДУКТИ

В допълнение към горните права купувачът, в случай на продукт, който има дефект или липса на съгласуваните свойства , има също всички права съгласно съществуващите разпоредби и закони на договора за продажба и защита на потребителите.