INTERSPORT: история

През 1968 година 10 успешни национални търговски организации се обединиха с цел създаването на международен бизнес със спортни стоки, който предоставя на клиентите всички предимства, осигурява пълно удовлетворение от продуктите и е достоен за тяхното доверие. Срещата в Париж вдъхна живот на INTERSPORT, което постави началото на един нов модел за интелигентно предлагане на спортни артикули.
 

1968

Началото на едно красиво партньорство

1970

Жените на ход!

Първо попълнение

1971

Първото лого

1972

Германия: първата ни Олимпиада

1973

Прекосяваме океана

1974

Присъединяване на Испания и Великобритания

1976

Let It Snow

Неутрален терен

1979

Освежаване

1980

Големият, лошият и фантазьорът!

Политика и Олимпийски игри

1983

Първите Exclusive Brands

1988

Още Exclusive Brands!

1990

Сноуборд и скейт култура

1992

Нови Exclusive Brands

1993

SPRINT за злато!

1997

Турбо двигател

Двама нови играчи

1998

Още един Exclusive Brand...

1999

Отиваме на юг

2000

Денят на Страшния съд?

Забавления в снега

Семейството расте

2001

Клиентите и компанията

Колкото повече, толкова по-добре!

2002

За първи и не за последен път!

2003

Нови магазини, нови идеи

Най-големите групи

2004

Същия спорт, различна купа

Всички в семейството!

2005

Най-добрите кулуват най-добрите марки!

Още три страни

2006

32 отбора, само един шампион

Преместване на...

Ново попълнение

2007

Нова централа за IIC-INTERSPORT International Corporation

2008

INTERSPORT и Европейското по футбол '2008

2009

INTERSPORT работи в полза на...“Sport to the People”!

2010

Първият магазин в Азия!

Началото на едно красиво партньорство

INTERSPORT International Corporation е създадена, когато представители на десет различни фирми решили
да се създаде международно спортно търговско дружество.
Основателите били от Австрия, Белгия, Дания, Франция, Германия, Италия, Холандия, Норвегия, Швеция и Швейцария.

Жените на ход

Еманципацията води до качествени промени в живота на жените. Дамските успехи в спорта, по същество отразяват промените в начина им живот. Това не само увеличава броя на жените, ангажирани в спортни занимания, но и води до  увеличение на броя на любителите на спорта.

 

Нови приятели

Финландия е първата страна, която се присъединява към семейството на INTERSPORT.

Първото лого

Създаване на първото лого на INTERSPORT. Нашата мрежа вече възлиза на 1000 магазинa.

Германия: първата ни Олимпиада

INTERSPORT е официалният магазин за  спортна екипировка на Олимпийските игри в Мюнхен. INTERSPORT открива магазин в олимпийското село и основава фитнес център за спортисти от цял ​​свят.

Прекосяваме океана

INTERSPORT вече се простира отвъд Атлантическия океан. Канада е новият член на семейството на INTERSPORT.

Покоряваме Европа

Испания и Обединеното Кралство влизар в семейството на INTERSPORT.

Let It Snow

След успешното представяне на олимпийските игри в Мюнхен, INTERSPORT отново е официален партньор за спортна екипировка на Зимните олимпийски игри в Инсбрук, Австрия. INTERSPORT е отговорен за работата на магазина в олимпийското село, но също така и за декориране на бар за спортисти.

 

 
Неутрален терен
INTERSPORT International се премества в нова сграда, но остава в Берн, Швейцария.

Освежаване

INTERSPORT модернизира логото си. До 1982 г. то е предсТавено в 2000 магазина в цял свят.

Големият, лошият и фантазьорът!

1980 - Кой би могъл да забрави модерните подплънки на раменете, екстравагантните прически, ярките цветове и лентите за глава? 

 
Политика и Олимпийски игри

 

Отново INTERSPORT е избран за официален магазин на Олимпийските игри. През 1980 г. идва ред на Съветския съюз да бъде домакин на Зимната оплимпиада. Това е първата комунистическа страна домакин на Олимпийски игри. 1980 е много противоречива година, Америка бойкотира игрите  в знак на протест срещу съветската инвазия в Афганистан. Това спира много демократични страни от участие в Олимпийските игри.

Първите Exclusive Brands

Стартират първите ексклузивни марки (exclusive brands) на INTERSPORT. Това са McKINLEY, etirel и TECNOpro.

Най-добрите за сноуборд и кънки екипировка!

INTERSPORT представя още exclusive brands. Това са ΝAKAMURA, DYNATOUR, CRAZY CREEK и ONLINE.

Сноуборд и скейт култура

Първата сноуборд дъска е произведена през 1960 година, но едва през 1990 сноубордът и скейтбордът се превръщат в начин на живот, изразяване и личен стил. През 1990 сноубордистите и скейтбордистите създават течение в културата и в модата. През 1998 г. сноубордът става официален олимпийски спорт. Днес тези два спорта се радват на много почитатели.

Нови Exclusive Brands

Първо стартира ексклузивната марка PRO TOUCH, а после следват NORTHBROOK и ENERGETICS, за да се затвори кръгът на ексклузивните марки в INTERSPORT.

 

 

На практика, първо се стартира като изключителен марка PRO TOUCH. След това дойде и NORTHBROOK енергетиката, за да завършите обхвата на изключителните търговски марки на фирмата.

SPRINT за злато!

Групата INTERSPORT въвежда нова стратегия за поставяне на бъдещи цели и за укрепване на имиджа на компанията. Първата се нарича SPRINT Strategic Planning Reinforcing INTERSPORT (Стратегическо планиране за укрепване на INTERSPORT)!

Турбо двигател

За по-добро изпълнение на стратегията SPRINTINTERSPORT въвежда BOOSTING SPRINTнова и подобрена международна стратегия. Сърцето на новата ни стратегия, това са нашите клиенти!

 

 
Двама нови играчи

Италия и Чехия са  новите членове на семейството на INTERSPORT. Междувременно отваря врати представителството на INTERSPORT в Далечния Изток (IOF). То е от голяма важност за  INTERSPORT, тъй като е органът, който осъществява контрол и гарантира качеството на нашите ексклузивни марки (exclusive brands).

Още един Exclusive Brand...

Малко преди началото на новия век INTERSPORT стартира нова марка на пазара, изключително посветена на модата и спортни забавления. FIREFLY  е новото попълнение в семейството на ексклузивните марки.

Отиваме на юг

Гърция и Словения се присъединяват към INTERSPORT.

Денят на Страшния съд?

IT компании от цял ​​свят са похарчили милиарди долари за решаване на проблема с предстоящите 2000 година. Въпреки това, когато часовникът удари полунощ се случи нещо, което никой не очакваше! Банките продължиха да функционират, самолетите да летят, електричеството  да озарява нашите нощи!  "Кризата" премина и животът продължи ...!

 

Забавления в снега

Стартира нова услуга: INTERSPORT Rent, създаден да улесни ежедневието на скиори и сноубордисти! Австрия, Франция, Швеция и Швейцария са първите страни, които правят отдаванете на ски екипировка по-лесно и по-удобно отвсякога!  

 

Семейството расте

СловенияХърватия и Босна и Херцеговина са новите членове на INTERSPORT.

Клиентите и компанията

Създава се нова мисия и визия на INTERSPORT. Нашата цел е да предложим на нашите клиенти най-добрата селекция от продукти и най-доброто обслужване. За първи път се представят програмите ни за ангажираност към потребителите (Consumer Commitments), за да предложим на нашите клиенти пълно удовлетворение, когато пазаруват в магазините

Колкото повече, толкова по-добре!

Гърция присъединява България и Румъния към семейството на INTERSPORT. На следващата година, Сърбия и Черна гора влизат в групата на INTERSPORT чрез Словения.

За първи и не за последен път!

INTERSPORT обединява усилия с adidas за провеждането на Световното първенство по футбол '2002 в Корея и Япония. Централна фигура в кампанията е Дейвид Бекъм.  800 по целия свят участват в тази кампания - това прави възможно провеждането и на други съвместни кампании на INTERSPORT и  най-добрите спортни марки.

Нови магазини, нови идеи

Новият стандарт магазини ни позволява да предложим по-добра среда за пазаруване на нашите потребители. Вички магазини вече са с един и същ вид, което ги прави още по-разпознаваеми от потребителите. Също така е създаден магазин само за жени.

Най-големите групи

За 35-тата годишнина на  INTERSPORT, Русия се присъединява към групата.

Същия спорт, различна купа

Европейското първенство по футбол през 2004 е още една чудесна възможност за INTERSPORT. Създаваме нова международна кампания този път с Nike. 1200 магазини взимат участие, а главен герой е италианският футболист Франческо Тоти.

 

Всички в семейството!

INTERSPORT създава програма за засилване на екслузивните марки с цел да затвърди позицията си на компания за спортна екипировка № 1 в света. Програмата включва използването на  микс от собствени марки. Ексклузивните  марки се превръщат в стратегически приоритет.

Най-добрите кулуват най-добрите марки

Прилагане на нови стратегически подходи  от INTERSPORTЗасилване на сътрудничеството с Prime Brands. Нашата цел е да предоставим още по-добър избор в нашите магазини и  още по-добри продукти за нашите клиенти.

Още три страни

Турция, Полша и Унгарияα са новите членове на INTERSPORT Group.

32 отбора, само един шампион

На Световното първенство по футбол участват 32 отбора, обути в 32 различни модела обувки.  INTERSPORT си партнира с adidas за кампанията TUNIT 32.  2000 се присъединяват към нея.

Преместване

Заради успеха на INTERSPORT  и непрекъснатото си развитие INTERSPORT International Corporation решава да се премести! Атмосферата е празнична, а строителството ше бъде завърешено по план до април 2007 г. 

Ново попълнение

Обединените Арабски Емирства са новото попълнение в семейството на INTERSPORT Group.

Нова централа за IIC-INTERSPORT International Corporation

След 13-месечна работа IIC-INTERSPORT International Corporation се премества в нов офис. Централното управление е разположено на площ от 7785 кв.м, която преди е принадлежала на окръг Берн. Сградата заема 2436 кв.м и предлага възможност за бъдещи разширения. Днес се използва в 75% от общата площ.

Прозрачната, двуетажна сграда е проектирана и построена от архитект Ролф Мюлеталер. Архитектурата е с лек и ненатрапчив вид,  съчетана хармонично със заобикалящата я среда.

Новата сграда на IIC предлага модерна работна среда, която покрива повечето от нуждите на компанията.

INTERSPORT и Европейското по футбол '2008

INTERSPORT предлага  официалните продукти на Европейското първенство по футбол 2008 в повече от 1250 магазина в 26 страни.

Франц Юлен, Изпълнителен директор на INTERSPORT International Corporation казва: "Партньорството ни с УЕФА и ЕВРО 2008  като Официален магазин за спортни стоки на събитието е друг важен момент в стратегията INTERSPORT за засилване на присъствието ни в отборните спортове, най-вече във футбола. Ангажиментът на УЕФА за избор на партньор в бизнеса на дребно на спортни стоки, допълнително засилва нашата лидерска позиция като най-голямата компания за спортни стоки на дребно във футбола и подчертава и потвърждава нашата страст към най-популярният спорт на планетата. "

 

INTERSPORT предлага официални  продукти на  UEFA EURO 2008 в магазините си, но и  в Официални Фен зони в Австрия и Швейцария. С 3 супермаркета (1000 кв.м) във Виена, Базел и Цюрих (600 кв.,) и много други малки обекти INTERSPORT допринася  с повече от 80 магазина и 800 служители за успеха на събитието!

INTERSPORT работи в полза на...“Sport to the People”!

В полза на потребителите се полагат големи усилия за развититето на корпоративния имидж, оформлението на магазините и гамата от предлагани продукти.

INTERSPORT е история на успеха: от създаването верига магазини за спортни продукти до световен лидер  на пазара на дребно на спортна екипировка. INTERSPORT International Corporation е представена в 37 страни в Европа, Северна Америка и Мала Азия с повече от 5200 магазина. Наред са Азия и Океания.

За да бъдем по-близо до потребителите INTERSPORT се превръща в по-динамична и емоционална марка. Тази промяна е съчетана с укрепване на корпоративния имидж, подобряване на мрежата от магазини и предлаганите продукти. Тази промяна е обощена в нашата нова философия "Sport to the People"!

 

Първият магазин в Азия!

Гордеем се с откриването на първия ни магазин в Азия! По-конкретно, в Южна Корея. Стратегическата цел на INTERSPORT е водещата роля в региона на Азия и Тихия океан и този ход е първата голяма стъпка в тази посока.